صفحہ اول انٹرٹینمنٹ میشا شفیع اور علی ظفر کی لڑائی کا بھید کھل گیا

میشا شفیع اور علی ظفر کی لڑائی کا بھید کھل گیا

53 second read
0
0
549
Share on Pinterest
Share with your friends










Submit

لاہور: گلوکارہ میشا شفیع اور مشہور اداکار و گلوکار علی ظفر کے درمیان لڑائی کی اصل وجہ سامنے آگئی ہے۔ مشہور گلوکارعلی ظفر اور میشا شفیع میں ایک نجی ٹی وی شو کے معاوضہ پر لڑائی ہوئی، ذرائع کا کہنا ہے کہ نجی ٹی وی چینل نے شو میں علی ظفر اور میشا شفیع کو بطور جج سائن کیا جب کہ میشا شفیع نے نجی ٹی وی کے پروڈیوسر سے علی ظفر کے برابر معاوضہ طلب کیا جس پر پروڈیوسر نے علی ظفر کو راک اسٹار کہتے ہوئے برابر معاوضہ دینے سے انکار کردیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پروڈیوسر کی جانب سے علی ظفر کے برابر معاوضہ دینے سے انکار پر شو کی 8 اقساط کے بعد میشا شفیع غصہ میں شو چھوڑ کرچلی گئیں اور اس کے کچھ دن بعد انہوں نے علی ظفر پر جنسی ہراسانی کا الزام لگایا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز گلوکارہ میشا شفیع نے مشہور گلوکار و اداکار علی ظفر پر جنسی ہراسانی کا الزام عائد کرتے ہوئے کہا کہ انہیں کسی اور نے نہیں بلکہ انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے مشہور گلوکار علی ظفر نے ایک سے زائد بار جنسی طور پر ہراساں کیا۔

Share on Pinterest
Share with your friends










Submit
مزید مماثل خبریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

اداکارہ سونیا حسین نے پاؤں میں ایسی چیز پہن لی کہ کوئی پاکستانی لڑکی سوچ بھی نہیں سکتی، سوشل میڈیا صارفین حیرت کے سمندر میں ڈوب گئے

لاہور: کافی عرصہ ہو گیا ہے سوشل میڈیا صارفین نے اپنی ”بندوقیں“ سونیا حسین کی جانب تان رکھی…