صفحہ اول انٹرٹینمنٹ فلرٹ کرنا میری فطرت ہے، ارجن کپور

فلرٹ کرنا میری فطرت ہے، ارجن کپور

1 min read
0
0
Share on Pinterest
There are no images.
Share with your friends










Submit

بولی وڈ اداکار ارجن کپور کا کہنا ہے کہ وہ عموماً لوگوں کے ساتھ فلرٹ کرتے ہیں اور انھیں اس بات سے انکار نہیں، یہ ان کی فطرت ہے لیکن افواہوں کو پھیلنے سے کون روک سکتا ہے۔

کے مطابق ہندوستانی چینل ‘کلرز’ کے رئیلٹی شو ’خطروں کے کھلاڑی‘ کے سلسلے میں ایک پریس کانفرنس کے دوران ارجن کپور کا کہنا تھا کہ وہ لوگوں کے ساتھ فلرٹ کرتے ہیں اور یہ ان کی فطرت ہے۔

ارجن کپور بہت جلد ’خطروں کے کھلاڑی‘ کی میزبانی کرتے نظر آئیں گے۔

شو کے حوالے سے ارجن کا کہنا تھا کہ انہوں نے اس میں ایسے کئی دلچسپ کام کیے ہیں جسے دیکھ کر لوگ لطف اٹھائیں، ساتھ ہی ان کا کہنا تھا کہ انہوں نے شو میں شامل شرکاء کے ساتھ بھی کافی فلرٹ کیا ہے تاہم یہ سب صرف تفریح کے لیے ہے۔

واضح رہے کہ ارجن کپور ‘خطروں کے کھلاڑی’ کے 7ویں سیزن کے ساتھ ٹیلی ویژن پر ڈیبیو کرنے جارہے ہیں، ان سے قبل اکشے کمار، پریانکا چوپڑا اور روہت شیٹی شو کی میزبانی کے فرائض انجام دے چکے ہیں.

شو کے حوالے سے ارجن کا کہنا تھا ’ٹیلی ویژن ہو یا تھیٹر ایک اداکار کا فرض ہے کہ وہ اپنے شائقین کو ہر طرح سے محظوظ کرے اور اس لیے میں اس شو کا حصہ بنا ہوں‘۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ جو لوگ فلمیں تھیٹر میں نہیں دیکھ پاتے وہ بعد میں ان فلموں کو ٹیلی ویژن پر دیکھتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ ٹی وی کو نظر انداز نہیں کیا جاسکتا۔

سینیئر اداکار امیتابھ بچن، شاہ رخ خان اور سلمان خان کا ذکر کرتے ہوئے ارجن نے کہا ’بولی وڈ کے کئی معروف اور کامیاب اداکاروں نے فلموں کے ساتھ ساتھ ٹی وی پر بھی بہترین کام کیا ہے‘۔

ارجن کپور کے شو ’خطروں کے کھلاڑی‘ میں شوبز کی 14 شخصیات شرکت کریں گی، یہ شو 30 جنوری سے نشر کیا جائے گا.

Share on Pinterest
There are no images.
Share with your friends










Submit

13total visits,2visits today

مزید مماثل خبریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

نواز الدین صدیقی کے سامنے ساڑھی اتارنے کا کہا گیا: اداکارہ چترگندا سنگھ

بولی وڈ میں جاری ‘می ٹو’ مہم کے تحت جہاں اداکاراؤں اور اداکاروں نے اپنے ساتھ ہونے والے جنس…