کراچی میں یوم امام علی ؓ کے موقع پر ڈبل سواری پر پابندی عائد

جمعہ, 16 جون 2017 03:31


کراچی: محکمہ داخلہ سندھ نے  یوم علیؓ کے موقع پر 17 جون کو شہر قائد میں ڈبل سواری پر پابندی عائد کردی ہے۔ تفصیلات کے مطابق سیکیورٹی خدشات کے پیش نظر حکومت سندھ نے یوم علیؓ کے موقع پر شہر قائد میں موٹرسائیکل کی ڈبل سواری پر ایک روز کے لئے پابندی عائد کرنے کا اعلان کیا ہے جس کا نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔ محکمہ داخلہ کی جانب سے جاری نوٹی فکیشن کے مطابق ڈبل سواری پر پابندی کا اطلاق 17 جون کی رات 12 بجے سے ہوگا جو اگلے 24 گھٹنوں تک جاری رہے گا۔

نوٹیفکیشن کے مطابق جلوس کے دوران ڈرون کیمروں سے کوریج پر بھی مکمل پابندی ہوگی۔دوسری جانب کراچی پولیس چیف نے بھی محکمہ داخلہ سندھ کو خط لکھا ہے جس میں درخواست کی گئی ہے کہ یوم حضرت علیؓ کے موقع پر سیکیورٹی خدشات کے پیش نظر صبح 10 بجے سے رات8 بجے تک موبائل فون سروس بند رکھی جائے۔

Read 446 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto