More share buttons
Share with your friends










Submit
Featuredسندھ

کالج ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ میں ٹیکنالوجی بڑھانےکےضمن میں سندھ حکومت کابڑااعلان

Share on Pinterest
There are no images.
Share with your friends










Submit

سندھ حکومت نے مالی سال 2020.21 کے لئے محکمہ کالج ایجوکیشن کے لئے 45 کروڑ 10 لاکھ روپے مختص کئے ہیں۔ صوبہ سندھ میں کل 146 بوائز کالج،131گرلز کالج اور 50 مخلوط کالج ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ کے تحت چل رہے ہیں جبکہ ان کالجوں میں کل 4 لاکھ 36 ہزار 980 طالب علم زیر تعلیم ہیں۔ COVID-19 کے تناظر میں کالج کی تعلیم کو جاری رکھنے کے لئے کالج ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ منصوبہ بندی کر رہا ہے۔

فاصلاتی تعلیم کے لئے کمپیوٹر لیب، سینٹرلائزڈ ٹیچنگ اور ویب سروسز کو استعمال کیے جانے کے پروگرام مرتب کئے جائیں گے ۔ کالج ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ میں ٹیکنالوجی بڑھانے کے ضمن میں اگلے مالی سال 2020-21 کے لئے 45 کروڑ 10 لاکھ روپے مختص کئے گئے ہیں،این ای ڈی یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی کراچی کیلئے انڈومنٹ فنڈ سے 30 کروڑ روپے اور گورنمنٹ کالج فار انفارمیشن ٹیکنالوجی گرونگر حیدرآباد کے لئے 3 کروڑ روپے کی گرانٹ رکھی گئی ہے ۔

کالج ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ کے تحت سائنس و ٹیکنالوجی کے فروغ کے لئے منصوبہ بندی کی گئی ہے جس کے تحت کالج کے طالب علموں کے لئے سائنس و ٹیکنالوجی کے مقابلے اور نمائش منعقد کرائی جائے گی اور بہترین سائنس و ٹیکنالوجی پروجیکٹس کی بنا پر کالج کے طالب علموں کے لئے حکومت سندھ کی جانب سے انعامات بھی رکھے جائیں گے۔

Share on Pinterest
There are no images.
Share with your friends










Submit
Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close