More share buttons
Share with your friends










Submit
سندھ

کرپشن کیس میں گرفتار شرجیل میمن کی ضمانت منظور، نام ای سی ایل میں نام ڈالنے کا حکم

Share on Pinterest
Share with your friends










Submit

کراچی: سندھ ہائی کورٹ نے محکمہ اطلاعات سندھ میں 5 ارب 76 کروڑروپے کرپشن سے متعلق ریفرنس میں گرفتار شرجیل میمن کی درخواستِ ضمانت منظور کرلی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ ہائی کورٹ نے محکمہ اطلاعات سندھ میں 5 ارب 76 کروڑروپے کرپشن سے متعلق ریفرنس میں پیپلزپارٹی کے رہنما اور سابق وزیراطلاعات شرجیل انعام میمن کی درخواستِ ضمانت پر گزشتہ سماعت پر محفوظ فیصلہ سنادیا۔

عدالت عالیہ نے شرجیلارجععل  انعام میمن کی درخواست ضمانت منظورکرتے ہوئے انہیں انہیں 50 لاکھ روپے زرضمانت جمع کرانے کا حکم دیا ہے۔ اس کے علاوہ متعلقہ اداروں کو ان کا نام ای سی ایل میں شامل کرنے کا بھی حکم دیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: شراب برآمدگی: انکوائری مکمل ہونے تک کچھ نہیں کہوں گا: شرجیل میمن

دوسری جانب ضمانت کے باوجود شرجیل میمن کی رہائی مشکل میں پڑگئی ہے، نیب نے غیر قانونی اثاثوں سے متعلق کیس میں احتساب عدالت کے حکم کے تحت شرجیل میمن کے وارنٹ گرفتاری کی تعمیل کرا دی ہے۔

نیب ذرائع کے مطابق شرجیل میمن کے غیر قانونی اثاثے بنانے کی تحقیقات شروع کی گئی ہیں جب کہ عدالت سے شرجیل میمن کو جسمانی ریمانڈ میں لینے کی استدعا بھی کی جائے گی۔ واضح رہے کہ اس سے قبل سندھ ہائیکورٹ نے 2 بار شرجیل انعام میمن کی درخواستِ ضمانت مسترد کی تھی۔

Share on Pinterest
Share with your friends










Submit
ٹیگز
مزید دیکھیں

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے