More share buttons
Share with your friends










Submit
انٹرٹینمنٹ

اداکارہ ریا چکرورتی اور ان کے بھائی بڑی مشکل میں پڑ گئے

Share on Pinterest
Share with your friends










Submit

این سی بی نے ریا چکرورتی کے خلاف عدالت میں چارج شیٹ پیش کردی

سشانت سنگھ راجپوت کی گرل فرینڈ ریا چکرورتی اور ان کے بھائی بڑی مشکل میں پڑ گئے۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق نارکوٹکس کنٹرول بیورو نے بدھ کے روز عدالت میں اداکارہ ریا چکرورتی اس کے بھائی شوک چکرورتی اور دیگر کے خلاف الزامات کا مسودہ داخل کر دیا ہے۔ یہ الزامات جون 2020 میں اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت سے منسلک منشیات کے مقدمے میں درج کیے گئے تھے۔

سماعت کے دوران اسپیشل پبلک پراسیکیوٹر اتل سرپانڈے نے کہا کہ استغاثہ تمام ملزمان کے خلاف تمام الزامات کو برقرار رکھتا ہے، جیسا کہ عدالت کے سامنے پیش کی گئی چارج شیٹ میں ذکر کیا گیا ہے۔

استغاثہ نے عدالت کو تجویز پیش کی کہ ریا چکرورتی اور اس کے بھائی شوک پر نشہ آور اشیاء کے استعمال کے ساتھ ساتھ سشانت سنگھ راجپوت کے لیے ان مادوں کی خریداری اور ادائیگی کے لیے فرد جرم عائد کی جائے۔

سرکاری وکیل سرپانڈے نے بھارتی میڈیا کو بتایا کہ عدالت تمام ملزمان کے خلاف یہ الزامات دائر کرنے والی تھی۔ تاہم ایسا نہیں کیا جا سکا کیونکہ چند ملزمان نے ڈسچارج کی درخواستیں دائر کیں ہیں۔ عدالت نے کہا کہ ملزمان کی بریت کی درخواستوں کا فیصلہ ہونے کے بعد ہی فرد جرم عائد کی جائے گی تاہم عدالت نے سماعت 12 جولائی تک ملتوی کر دی ہے۔

واضح رہے کہ ریا چکرورتی کو ستمبر 2020 میں سشانت سنگھ خودکشی کیس میں گرفتار کیا گیا تھا تاہم تقریباً ایک ماہ بعد انہیں ہائی کورٹ سے ضمانت مل گئی تھی علاوہ ازیں اس مقدمے میں مبینہ طور پر منشیات کے استعمال، قبضے اور مالی معاونت کے کئی دیگر ملزم بھی ضمانت پر رہا ہیں۔

Share on Pinterest
Share with your friends










Submit
Tags

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close